Priser
Nedenstående priser er med udgangspunkt i, at vi møder hinanden hos dig, mig eller online.
Alle enkelttimer og forløb er 100 % tilpasset dig. Har du spørgsmål, kan du sende din besked her
Alle forløb og enkelttimer betales ved opstart. Faktura sendes pr. mail. Afbud skal altid ske pr. sms dagen før aftalt tid.
Afbud senere end kl. 7.00 på dagen, vil blive afregnet fuld pris. Klippekort skal bruges inden et halvt år.
2 INTENSive UGER - FOKUS PÅ TEKSTOPGAVER eller færdigheder
- I alt 4 dobbeltsessioner á 100 minutter. Vi mødes to gange ugentligt.
Egner sig godt i forbindelse med skoleferier - også selvom I bor langt væk. Den ene uge kan være online, den anden uge mødes vi i Svendborg. Du booker her.
2 intense uger: 4.999 kr.
6-ugers 1:1 forløb - egner sig godt for elever i 6.-9. klasse
- 1 x matematikcoaching á 50 minutter.
- 3 x tjek-ind-møder á 1,5 time.
- 1 x valgfri matematikbog til evig eje.
- Ubegrænset sparring via messenger/sms i perioden.
6 ugers forløb booker du ved at skrive her.
6-ugers forløb: 3.995 kr.
eksamens-træning - For unge i 8., 9. og 10. klasse
- træning af tekstopgaver.
(prøven med hjælpemidler - PMH)
- træning af færdigheder.
(prøven uden hjælpemidler - PUH)
- træning i mundtlig matematik.
Eksamenstræning bookes her.
Pr. session á 50 minutter: 700 kr.
“Jeg kunne rigtigt godt lide din ro og din positive udstråling.”
Når fundamentet er solidt, kan vi bygge vægge, male, pynte og frit bevæge os rundt…
Som MatematikCoach hjælper jeg med at bygge et solidt matematikfundament. Først når vi har styr på talforståelsen og forståelsen af geometrien, kan vi begynde at udbygge.
Om et menneske er placeret i en kasse med overskriften matematikangst, matematikvanskeligheder, talblindhed eller forskellige bogstavkombinationer, så tror jeg på, at alle kan blive gode til matematik.
Send forespørgsel og hør mere - eller lad os drikke en kop kaffe.
HVORDAN HJÆLPER VI ELEVER MED UDFORDRINGER I MATEMATIK BEDST MULIGT?
HVORDAN HÅNDTERER VI BEDST MULIG MODSTAND HOS ELEVER?
HVORDAN MOTIVERER VI ELEVER I MATEMATIK?
HVORDAN NÅR VI ALLE?
HVORDAN LÆRER VI BEDST FRA OS?